ett klart och bara två kvar

Ett prov avklarat - italienskan. Bara litteraturhistorien och feken kvar.. Taggatagga! För dom som läser antingen jossans eller tessas blogg behöver jag ju inte skriva vad jag gjorde igår. I alla fall så blev det snabbplugg med Allan innan jag o jossan tog en runda och hämtade danskläder för att till slut hamna på Mocca. Underbara fantastiska sallad, man har ju varit där så mkt att man börjat skaffa sig en standard, dock är pengarna slut..

På dansen hade vi slajmen som skulle lära oss locking, synd att man sög bara. Kvällens underhållning bestod sen av dusch o sen plugg med min bebis o Tess.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!