Inte ofta men just idag

Ja, jag är väl ingen speciellt aktiv bloggare.. Nej.. Har inte ett tillräckligt roligt liv för att blogga.

I alla fall, avslutning i skolan va great, Camilla grina och Erika la upp bilder på fb, vi lyckades. Sa hejdå till klassen, mina fula, kommer sakna dom.. HAHA, Nejmen jossan, du är forever överst på min saknad lista och inte långt under placerar sig även Anna, Märta och SJÄLVKLART, lilljull, kjerst o gun!

Julafton ruled, sockor, tre tröjor, min fina jacka och en stor hög slantar! Julafton två väntas på tisdag och idag bär det till åmot, längtar!!

Ja vad mer ska man skriva, det händer ju inte apamycket här i skogen såå.. Bjuder på en bild på mina übergoda knäckklubbor och säger Tack och hej!


Kommentarer
Poopface

You go girl!!!!! Puss

2011-12-25 11:01:53
URL: http://Mrsfellow.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!